Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Ragg o ragg♥

Av Minikissie - 14 augusti 2011 16:06

Nu sitter jag o lyssnar på musik  ! Jag har ändrat mig vad jag ska ha på mig på första skol dan!  Jag ska ha ett par short o ett vit linne som jag har fåt av Mamma! Tack mammis!♥ Jag läger upp vad jag ska ha på mig på tisdag!  Och så visar jag vad jag ska ha för hår o smink, mycket mer!



Ja nu har man fixat mappar till skolan! Med värdens bästa kusse! Alva!♥ hon har hjälpt mig med va jag ska ha för pennor,mappar,klistermärken har vi satt på mina mappar så jag vet vilka ämnen.


I kväll läger jag upp ett inlägg innan jag går och lägger mig! Nu ska jag lägga mig kl 22.00 efter som jag ska börja skolan snart! Jag vill inte vara trött första dan!



En liten bild går väll bra?


 


MiniKissie






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Minikissie - 15 november 2011 15:30


Nu ska jag börja blogga på den här nu istället:)♥ Sitter och chattar med Tän, och han kompisar. Han tycker att tjejer e dumma!! Tän du e dum!!!!!:)   Ha det bäst:)   Minikissie♥         ...

Av Minikissie - 17 september 2011 09:08


Tjena,igår så red jag :) Det var kul jag red Flisan (red Lady)   Och så sov Linnea hos mig igår!:)   Och kl 18.00 så ska jag på party hos Smulan ♥ Det ska bli jättkul:D   Ja,nu sitter jag o Linnea o är på datan! ♥ :D Se...

Av Minikissie - 15 september 2011 16:43


FÖRLÅT!! Att jag inte har bloggat!!!!! Men nu ska jag göra det!   Ja,nu så går jag i Sex:an! :) Det är så kul!:D♥ Men det är tråkigt att ha under skåp! Men imorgon så ska jag få byta!??!?♥   På lördag så ska man på party hos Elv...

Av Minikissie - 3 september 2011 20:59

Nu sitter man o skypar me värdens bästa pollare!^^    Idag så har jag vart med Linnea,Cornelia! Det var kul! Sen så var man med Filippa Keller! Älskar henne!^^   Hennes blogg!   http://alltochmycketmera.bloggplatsen.se/   Äger!!!!!!...

Av Minikissie - 1 september 2011 20:36

Aaaassssååååå! Jag var helt lerig! Idag så har jag ju vart hos Alva,vi bada hästarnana!   Sen så har jag haft spanska glosor. Och imorgon så har jag Engelska!♥               Min älskade sarbo♥ Älskar han!♥&hea...

Presentation


Matilda Thyra Eklund

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards