Alla inlägg under augusti 2011

Av Minikissie - 31 augusti 2011 19:41

Just nu så gillar jag inte min pappa:@ Jag får inte åka på LAN!!


Men nu ska jag berätta en annan sak! Imorgon så ska jag vara med BÄSTA Alva Sandström!


Har ingen bild :(♥'


Men nu så lyssnar man på Super Bass med Nicki Minaj♥ Älskar den låten!


Nu chattar man med Fredrika


Ni får ha det så bra!


Minikissie

Av Minikissie - 30 augusti 2011 16:46

Har kommit hem från skolan för 2.30timmar sen! Nu sitter jag o chillar 


 


 Så här såg jag ut idag!


 Imorgon så ska jag ha mina vita byxer,tröja o lite mer!


Lite bilder blir väll bra?



   


Ha det bäst!:)


Minikissie




Av Minikissie - 29 augusti 2011 15:41

Förlåt att jag inte har bloggat   Jag är så himla ledesn.


Men jag har ju börjat skolan ganska nyss!♥ O det är ganska kul 


Idag så har jag haft spanska,matte,no,sv,läsning:)♥ Sen så har jag köpt Never Stop,CocacolaLight


Älskar den



Nu sitter jag o chattar med min BFF! Fredrika


Men hon logga ut nyss:(



kl.18.00 så ska jag kankse åka till Tingan!♥ Det ska bli jävligt skojit


Men nu ska gå och göra läxor:(


Puss o kram//Minikissie










 

Av Minikissie - 15 augusti 2011 09:02

Nu sitter jag med kepsen på! Har precis vaknat!Sitter o chattar med frerika o Tän!

Nu ska jag lägg ut bilder på mig!


         

Nu ska jag äta frukost! Nu får ha det bra!


Minikissie

Av Minikissie - 14 augusti 2011 19:11

Tjenare! Nu sitter jag o vill vara med den jag värkligen älskar! Elsa Karlsson!

Du e mitt alt!


Jag har ändrat va jag ska ha på mig! Jag ha ett par tajta jens svart linne en sjal! 


Vet inte va jag ska skriva!:P Har inte så mycket!


     


 


Ni får ha det så bra!


Minikissie





Av Minikissie - 14 augusti 2011 16:06

Nu sitter jag o lyssnar på musik  ! Jag har ändrat mig vad jag ska ha på mig på första skol dan!  Jag ska ha ett par short o ett vit linne som jag har fåt av Mamma! Tack mammis!♥ Jag läger upp vad jag ska ha på mig på tisdag!  Och så visar jag vad jag ska ha för hår o smink, mycket mer!



Ja nu har man fixat mappar till skolan! Med värdens bästa kusse! Alva!♥ hon har hjälpt mig med va jag ska ha för pennor,mappar,klistermärken har vi satt på mina mappar så jag vet vilka ämnen.


I kväll läger jag upp ett inlägg innan jag går och lägger mig! Nu ska jag lägga mig kl 22.00 efter som jag ska börja skolan snart! Jag vill inte vara trött första dan!



En liten bild går väll bra?


 


MiniKissie






Av Minikissie - 14 augusti 2011 09:30

Nu sitter jag på datan och har vart inne på facebook!♥ 


Idag så ska jag vara med bästa Alva! Det ska bli jättekul! Sen så vet inte jag om vi ska sova! Vi får se!


Och på onsdag så börjar jag skolan! Men det är ett problem! Jag vet inte vad jag ska ha på mig! Ni får hjäpa mig!


Ska jag ha den här?


 

Svara ärlit!


Byxor:Kapphal

Linne:Kapphal


Sen så har jag några smyken!


Sen så ska jag platta håret! Vill inte locka det! Men Elvira ska! Det e bra! För hon passar i det!


Nu ska jag ringa Alva! Ska åka till henne snart!


Minikisse



Av Minikissie - 13 augusti 2011 18:52

Nu är jag ätligen hemma från Stcc! Jag sa ju att jag ville inte åka men när jag var där så var det så himmla kul!!♥ Jag såg Prinsen!!! Philip Bernadott! Han är så Snygg!!!♥ Sen så har jag sätt Rihcard Göransson!


Sen så har jag fåt några tröjor! och så här såg jag ut idag!




Så här såg  jag ut idag!

Tröja:Sandå

byxor:CheapMonday

Armband:Sonodar:P


Så idag till kvälls mat blir  det Kräftor! Men köttfers paj! ska bli väldigt gött!



MiniKissie



Presentation


Matilda Thyra Eklund

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards