Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Hemma!

Av Minikissie - 12 augusti 2011 19:18

Nu sitter jag på datan och lyssnar på Don't Wanna Go Home med Jason Derulo.


Ja,snart så ska ja platta mitt hår! Det ska bli väldigt kul! Sen så ska jag äta chips Mumms....,


Ja jag ska ju åka på Stcc imorgon men jag vill värkligen inte det men mamma och pappa tvingar mig att följa med! Men jag vill värkligen inte det! Vill vara med Min kusin!




Men nu så chattar man med värndens sötaste tjej! Fredrika Margareta Bodin! Älskar dig så himmla mycket bebis!


Jag älskar henne så himmla mycket!


Men den som jag älskar mest i hela värden är Svante Andersson!Han är min prins!!! 


Men nu ska jag gå men ni får ha det bra!


MiniKissie


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Minikissie - 15 november 2011 15:30


Nu ska jag börja blogga på den här nu istället:)♥ Sitter och chattar med Tän, och han kompisar. Han tycker att tjejer e dumma!! Tän du e dum!!!!!:)   Ha det bäst:)   Minikissie♥         ...

Av Minikissie - 17 september 2011 09:08


Tjena,igår så red jag :) Det var kul jag red Flisan (red Lady)   Och så sov Linnea hos mig igår!:)   Och kl 18.00 så ska jag på party hos Smulan ♥ Det ska bli jättkul:D   Ja,nu sitter jag o Linnea o är på datan! ♥ :D Se...

Av Minikissie - 15 september 2011 16:43


FÖRLÅT!! Att jag inte har bloggat!!!!! Men nu ska jag göra det!   Ja,nu så går jag i Sex:an! :) Det är så kul!:D♥ Men det är tråkigt att ha under skåp! Men imorgon så ska jag få byta!??!?♥   På lördag så ska man på party hos Elv...

Av Minikissie - 3 september 2011 20:59

Nu sitter man o skypar me värdens bästa pollare!^^    Idag så har jag vart med Linnea,Cornelia! Det var kul! Sen så var man med Filippa Keller! Älskar henne!^^   Hennes blogg!   http://alltochmycketmera.bloggplatsen.se/   Äger!!!!!!...

Av Minikissie - 1 september 2011 20:36

Aaaassssååååå! Jag var helt lerig! Idag så har jag ju vart hos Alva,vi bada hästarnana!   Sen så har jag haft spanska glosor. Och imorgon så har jag Engelska!♥               Min älskade sarbo♥ Älskar han!♥&hea...

Presentation


Matilda Thyra Eklund

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards